onsdag 16. juni 2010

True Blood..



 
                                                      True blood season 3 
Ja nå går jeg bare å gleder meg til sesong 3 kommer på tv. Den startet i USA for ett par dager siden, så den er vel ikke her før til høsten. Men da har jeg jo noe å se frem til når det blir kaldt, mørkt, trist, og regn. Man må jo ha noe å gjøre på den tiden av å året også :)



Og siden jeg ikke har fått muligheten til å se Sex and the city 2 heller, så kan jeg jo kose meg med den også.  Åååh som jeg gleder meg. Og skulle du få lyst på ditt eget ''Carrie-necklace'', ja så kan du jo gjøre som meg og bestille deg ditt eget navne smykke på MeloMelo 

Jeg fikk mitt i bursdagsgave fra mannen min for 3 år siden og jeg har så og si brukt det hver eneste dag siden :) I'm lovin' it :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.