tirsdag 13. september 2011

Alternativ dvd oppbevaring

Som nevnt tidligere hadde jeg en aldri så liten raid på hytta i sommer. Nede i kjelleren fant jeg flere gamle skatter som bare stod å støvet ned. Blant skattene var to gamle trekasser, to gamle emaljerte vaskefat og en bøtte, x-antall norgesglass og en stor sinkbalje.
Jeg elsker jo slikt gammelt ''skrot'' , som min mann kaller det. Andres skrot er mine skatter :)




Jeg visste jo ikke egentlig helt hva jeg skulle bruke tingene til, men det er jo slikt man finner ut av etterhvert.



Ungenes dvd-filmer er noe jeg har irritert meg over en stund. De har enten ligget innelåst i skapet på tvbordet eller så har de for det meste ligget strødd oppe på det. Hverken særlig pent eller praktisk. 
Og siden jeg gjerne ville ha både den fine trekassen og ungenes filmer i stua, ble dette løsningen.








- Ellen -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.