lørdag 24. september 2011

Skattejakt

Denne helgen har jeg vært på skattejakt.
Jeg har lenge ønsket meg en Ola windsor av Alf sture, men det får nok bli med drømmene, da det er lite sansynelig at jeg kommer til å bruke SÅ mye penger på en stol. Men flott er den :)



Bilde lånt av: MadeinNorwayNow


Men jeg har derimot funnet min egen lille verson av ola windsor.





Er den ikke fin??
Jeg bare elsker den :)) Spørsmålet nå er om jeg skal male den eller ikke. Hva synes du? Male eller ikke male? Tar gjerne i mot forslag til farger også :)

Ønsker dere alle en GOD HELG.



- Ellen -





2 kommentarer:

  1. Hei hei:)

    Nydelige hvite stolen...men nå er det jo ingen hemmelighet at jeg liker hvitt;) Fargeforslag må du få fra noen andre er jeg redd :)

    Vi sparker i gang kl 12 og adressen er Damhauggata 26:)

    SvarSlett
  2. Hehe. Jeg er glad i hvitt jeg også, men har troen på en lilla stol denne gangen.. hihi vi får se hva det blir til :)

    Da skal jeg prøve å ta meg en tur. Andres skrot er mine skatter vettu :))

    - Ellen -

    SvarSlett

Ord som varmer.