onsdag 5. oktober 2011

Førsteinntrykket

Luxo lampen er på plass og den måtte jo bare få sin plass i gangen. Gangen, eller hallen om du vil, er jo førsteinntrykket man får når du kommer inn i huset. Akkurat som at inngangspartiet forteller litt om de som bor i huset, gir gangen deg førsteinntrykket og forventningene for resten av hjemmet.







Vi har en stor hall og den er langt ifra ferdig innredet, men her skal du får en liten smakebit på hvordan det ser ut rett på innsiden av døren.




Både Luxo lampen, madonna figuren og lysglassene fra garasjesalget fikk sin plass på kommoden.




Kommoden og tilhørende benk er fra Skeidar og bildene på veggen er gamle Halden fotografier.




Bildet på kommoden er etter min oldemor( mamma: rett meg gjerne om jeg sier feil her altså..hihi :)
Den lille røde skammelen var jeg så heldig å få adoptere av svigermor. Den er fra hun var liten og har skriften ''snill pike'' malt på sidene *elsk*



Og til slutt, madonnaen. Hun er bare så skjønn, og den første tingen jeg var så heldig å finne på garasjesalget i helgen.


Ha en fin uke :)

- Ellen -

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble Ellen :o) Så bra du fikk lys i lampa også!!
    Stor klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Hei kjære du :) Jada lampa funket som bare det den vettu :)
    Klem

    - Ellen -

    SvarSlett
  3. Hurra!!! Dette var moro å se....NYYYYDELIG!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder fra gangen din. :)
    Fine saker du fikk kjøpt hos Hanne, skulle veldig gjerne vært der selv. :)
    Vakkert bilde og krakk, koselig med saker som har minner. :)
    Kjempefin blogg du har, legger meg til som følger å gleder meg til og følge deg videre. :)
    Klem

    SvarSlett

Ord som varmer.