søndag 6. november 2011

Et hint av jul

 Når butikkene bugner av julemarsipan, pepperkaker og julepynt er det ikke rart at man blir fristet til å ta frem litt hjemme også. Jeg har rotet litt rundt blant julepynten og plukket frem noen få gjenstander som gir meg et lite hint om at julen er rett rundt hjørnet. Ja det er jo faktisk ikke mer enn 3 uker til 1. advent.


Her er det viktig å poengtere at det er svært få ting som har fått lov til å komme frem i lyset. Jeg pleier egentlig ikke å pynte noe som helst før 1. advent, men i år kunne jeg bare ikke dy meg. Jeg kjenner at jeg gleder meg stort til å feire jul i nytt hus og tenkte jeg skulle få førjultiden til å bli julekos og ikke julestrie.
Derfor begynner jeg tidlig og planlegger innkjøp av gaver nøye.

Ønskelisten til barna er sendt til Julenissen (les: bestemor) og jeg er i full gang med å finne ut hva jeg skal handle av julegaver.


Har dere tatt frem julepynten?

Ha en fortsatt fin søndag.

- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.