tirsdag 27. mars 2012

Bruk overgangene!

Dagen i går gikk med til å kjøpe og sette sammen trampoline til mini-waleurene. Da den endelig sto ferdig var det to herlige små troll som gliste fra øre til øre og hoppet opp og ned. Da skjønte vi med ett at det var vel verdt alt slitet. For hvem vil vel ikke se sine barn lykkelige og ikke minst kanskje få 10 min i solveggen mens barna hopper ;)



Bildene i dag er fra kontoret og den herlige vintage plakaten fra Trygg Trafikk som skal rammes inn og få plass på gutterommet. Har for øvrig også noen kart som må henges opp, men hvor blir det av tiden. Jeg skulle ha vært på Ikea også... hmm, kan det være at jeg er tilbake i full jobb? *hihi*



Ja mest sannsynlig er det det men, jeg kan i det minste trøste meg med det fine været og ikke minst alt det gode dagslyset som gjør det mulig å ta masse fine bilder. Så var det bare å finne tid til å blogge om dem også ;)

Ha en super tirsdag.

- Ellen -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.