mandag 5. mars 2012

Utfordring: Here I am - This is me...

...det er tittelen på Nib's utfordring for mars. Her er mitt bidrag som forteller litt om min stil og hvem jeg er. 




Stigen min er en av mange ting i huset som gjør meg glad, og noe av det første jeg møter når jeg kommer inn døren. Den har mange bruksområder både inne og ute, men fungerer for det meste som et kunstverk i stadig forvandling.







Ta en titt på alle de andre fine bidragene HER for masse herlig inspirasjon.

Ønsker dere alle en flott uke :)

- Ellen -



2 kommentarer:

  1. Det øverste bildet var flott, synes jeg. Fint bidrag!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ellen

    SvarSlett

Ord som varmer.