fredag 9. mars 2012

Siste måkeskrik..

I dag føler jeg meg heldig. For en liten stund tilbake var jeg innom den herlige interiør og gardinbutikken Finnestads verden her i Halden. Der så jeg en lysegrønn taburett bortgjemt under et bord. Jeg tenkte meg at den ikke var til salgs, men måtte alikevel spørre. Eieren nølte, men ville ikke selge den. 



I dag dro jeg tilbake til butikken og spurte så pent jeg bare kunne om den ikke var tilsalgs denne gangen heller. Og joda, hun hadde tenkt litt på det og ville gjerne selge den :))





 Hurra! Heldige meg. Jeg har lenge vært på utkikk etter en slik taburett og denne var bare helt perfekt. Eggene er forøvrig også kjøpt hos Finnestad.





Turen gikk innom Yngvill's Gaveri også, og der kjøpte jeg disse to fantastiske måkene fra J-Line. 
They're gorgeous, gorgeous, gorgeous!!
Kjærlighet ved første blikk kan man si :)





Ønsker dere alle en riktig god helg.

- Ellen -

4 kommentarer:

  1. Lønner seg visst å spørre =) Den var veldig fin, nydelig grønnfarge og ekte slitt!

    SvarSlett
  2. Ja hadde hun ikke nølt første gangen så hadde jeg nok ikke turt å spørre igjen.. hihi. Men veldig glad for at jeg gjorde det kan du si:))
    Ha en fin fredagskveld.
    Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Veldig fin krakk, nydelig farge!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin!
    Fant deg via nib. Kjekt å oppdage nye og flotte blogger! Kjekk utfordring!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Ord som varmer.