onsdag 18. april 2012

Housewife off, interiorblogger on...

Skatollet har fått flytte fra gangen og til stuen, og bokhyllen som stod der tidligere har havnet i loftstuen. Jeg ble veldig fornøyd med forvandlingen, men ser at jeg har fått en tom vegg. OOOh what to do?

Bildehyller kanskje? 


Det er godt jeg har litt å ordne med, for det er jo noe av det beste jeg vet. Nemlig å gjøre om og stæsje ditt og datt. Neida, det er ikke det at jeg har så mye tid til overs eller manko på andre ting som skulle vært gjort, for den lista er laaaaang den også. Men så må jeg jo ta en pause fra klesvask og oppvask og bare kose meg med til ommøblering og styling. Gjør ikke alle interiørbloggere det..? hihi :)

Ha en super dag folkens :)

- Ellen -

1 kommentar:

  1. Deilig å ha litt å holde på med som avkobling! :D

    Ha en fin dag !:))

    SvarSlett

Ord som varmer.