søndag 13. mai 2012

Deilig daffedag..

Etter gårsdagens vellykkede utdrikningslag med strålende vær, har dagen i dag gått stille og rolig for seg. En ekte daffedag i Villa Waleur og jeg fikk sove så lenge jeg ville. Tenk noe så deilig :)







Bildene er tatt fra stuen og inn på kjøkkenet. Kjøkkenet er mitt favorittrom i hele huset. Jeg elsker at det er romslig og funksjonelt samtidig som det virker lunt og familievennlig.





Og til slutt noen detaljer. Jeg har sådd forglemmegei og barna synes det er gøy å følge med på hvordan det spirer og gror.

Hva er ditt favorittrom i ditt hjem?

Ha en fortsatt fin søndagskveld.

- Ellen -

2 kommentarer:

  1. Så fint kjøkken du har. Skjøner godt du trivst godt der : )

    fin ny veke te deg !

    SvarSlett
  2. Her i huset er det kjøkkenet som troner høyt oppe på 1. plass som mitt favorittrom også! Kjøkkenet er husets hjerte det :-)

    Ha en fin 17. mai uke!
    Klem Kristin

    SvarSlett

Ord som varmer.