fredag 8. juni 2012

Endelig fredag...

 Denne helgen håper jeg på malevær, hvis ikke blir det en liten tur på hytta. Jeg er nemlig på utkikk etter noen gamle filleryer og vet det ligger noen der som skal få flytte hjem til meg. Kanskje finner jeg noe annet morsomt også :) Vi er så heldige at vi har hytte i idylliske Sponvika her i Halden. Hytta er vertikalt delt og min manns tante er vår nærmeste nabo :) Siden den delen av hytta vi bruker er under oppussing blir den dessverre alt for lite brukt. Den som hadde hatt tid og penger til å sette den helt i stand.. Åååh drømme...






Hva er dine planer for helgen?

God helg.

- Ellen -





4 kommentarer:

  1. Så fine bilder:-) Gull verdt med en hytte. Og Sponvika er jo nydelig. Fotballcup på meg i helgen. Skal være tilskuer og håper på soool! God helg:)

    SvarSlett
  2. Guuuuuri så lekkert det ble! Herlige bilder <3
    Håper alle beholder formen og at vi sees på søndag?

    KLEM!!

    SvarSlett
    Svar
    1. <3 Takk kjære deg.
      Ja vi ses på søndag og jeg tar med meg en venninne også :)
      Klem

      Slett
  3. Heisann!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Er veldig glad i bilen min ja, skulle bare ønske jeg var flinkere til å ta vare på den...
    Fiiiin stol på bildet her!!
    God helg til deg:)
    Janni

    SvarSlett

Ord som varmer.