lørdag 30. juni 2012

Grønne spirer...

For 2 uker siden skrev jeg om at jeg barna sådde Pelargonia frø. Og se nå, det spirer og gror. Mini-Waleurene har vært ekstremt opptatt av plantene sine og følger nøye med hver eneste dag. Se mamma, se, nå har min blitt enda større, lyder det fra stuen. Små barn store gleder <3






I dag har vi vært i byen og kjørt Gråtass, klappet sauer, kalver og gule små kyllinger. Vi har spist vaffel, tittet i dyrebutikken, kjøpt nye blinkesko, klippet hår, kjørt 3 karuseller, vunnet 2 bamser og til slutt spist på Burgerking. Hvis ikke dette var barnas dag så vet ikke jeg. Nå er de små energibombene ute å hopper på trampolina, mens jeg tar meg en velfortjent kaffe og surfe-time på pc'n.




En riktig god helg ønskes dere alle. 
Vi har leid Fuck up og jeg gleder meg til å se den i kveld, uten unger da selvsagt.

Ha en fortsatt fin dag.

- Ellen-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.