mandag 4. juni 2012

Hjelp søkes...

Sykdom har rammet Villa Waleur og denne gangen er det lillegutt som har fått omgangssyken :( Stakkars liten. Da er det godt å ha mamma som skifter på sengen og vasker gulver og tepper kl 02.00 på natten. Vaskemaskinen har gått varm siden i natt, men nå ser det endelig ut til at det har roet seg. *krysserfingrene*






Derfor tenkte jeg at det var svært så passende med noen bilder fra vaskerommet i dag. Det er jo ikke akkurat det mest spennende rommet i huset, men det er vel kanskje mest brukt.. *hihi*  Sånn er det å ha to aktive mini-waleurer på 4 år. Og jeg kan vel tenke meg at dette neppe blir bedre med årene. Jeg har jo hørt rykter om den tiden hvor de skifter flere ganger om dagen.....






 Uansett må jeg si at jeg er strålende fornøyd med å ha et så velfungerende vaskerom, selv om jeg til tider kunne hatt en egen ansatt bare til klesvasken;)

Jeg ønsker dere alle en strålende mandag og ber dere krysse fingrene for at ingen andre i Villa Waleur blir rammet av død og fordervelse *les omgangssyken*

- Ellen -



2 kommentarer:

  1. Å huff, omgangssjuke er noe skikkelig dritt. Håper dere andre berger fra det : )

    ønsker deg ei god veke videre!

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig med omgangssyke i hus! Får håpe det går fort over!
    Ser ut som du har et veldig fint vaskerom da :-) Bøttene til vaskepulveret var kjempe søte :-)

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett

Ord som varmer.