onsdag 11. juli 2012

En liten feriehilsen :)

Grønt er noe som tiltrekker meg i disse tider. Mulig det er sommeren som gjør det... Pussig var det i allefall da jeg skulle betale for tingene jeg fant på Sanderød og la merke til at 90 % av det var grønt.. hehe
Her er en blanding av ''nye'' og gamle bruktfunn i herlige grønntoner.






Duk med markblomster, klokke, terrin og barberspeil var noen av de tingene som fikk bli med meg hjem på søndag. Det lille barberspeilet har en hylle som kan brettes opp og herlige slitte detaljer i glasset *elsk*








Terrinen er nydelig krakkelert og perfekt som blomsterpotte eller til oppbevaring av nydelige blonder og hyssinger. Den gamle blekk-pennen kjøpte jeg i vinter og den har det perfekte slitte utseende.





En nydelig slitt Kockums emalje tissepotte fant jeg også :)Den tror jeg skal få plass på gjesterommet.


Det blir nok litt stille fra denne kanten fremover nå som det er ferie, men jeg skal oppdatere dere med bilder på Instagram; Villawaleur og facebook som legg deg gjerne til som følger.

Ha en super sommer :))

- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.