tirsdag 2. oktober 2012

Som så mange andre...


..har også jeg strikket meg Skappel-genseren. Den ble ferdig for vel en uke siden og den er helt klart en av mine favoritter. Jeg tror nesten jeg må strikke en til..? 



Dette fine smykket fra Chic Antique vant jeg i giveaway hos fine Bråtan. Renate er damen bak denne herlige bloggen som er helt min stil. En god miks av gammelt og nytt. I love it. Ta en titt på den fine bloggen hennes for kreative DIY'er og et lunt hjem i en nydelig mix av stilarter.




I dag tar jeg turen til by'n for å treffe Hanne, min søteste bloggvenninne bak bloggen Hannes Dagbok. Vi skal nyte fridagen og kose oss med lunsj og interiør. Gleder meg :)

Hva er dine planer for dagen ?

- Ellen -

3 kommentarer:

  1. Ååå så fin, skulle ønske jeg kunne strikke :)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. For en lekker genser du har strikket!
    Flinke deg ♥
    Takk for bloggtips, skal inn til henne å se :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så fin genser, flott farge!
    Klem

    SvarSlett

Ord som varmer.