mandag 11. februar 2013

Ikke bare hvitt...

..men også brunt og svart er godt representert i dette huset. Jeg trives godt med blandingen, men den svarte skinnsofaen ble liksom litt for mye. Derfor kjøpte jeg for en stund tilbake slip-covers fra Ellos og de har fungert greit inntil videre. 




Jeg ønsker meg veldig gjerne en hvit Ektorp fra Ikea og jeg tror endelig at jeg har fått med mannen på den ideen :D Nå er det bare å spare litt og kanskje er jeg heldig å få meg ny sofa til 30 års dagen??





Vel, man kan jo i det minste håpe ;)

Ha en strålende dag.

- Ellen -

2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte samesettinger:)
    Liker også god disse fargene:)
    Nydelige bilder
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har! Legger meg til som følger.
    Fant deg da jeg søkte opp noen grå knotter fra Skeidar som jeg likte så godt :)
    Regner ikke med de er i salg ennå...

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Ord som varmer.