onsdag 6. mars 2013

En helt vanlig onsdag...

Ja i disse dager er det ikke så mye på menyen, men dere får en liten titt på hvordan det ser ut i min stue akkurat nå. Forrige uke hadde jeg hyggelig besøk av to damer som stylet og fotograferte hjemmet mitt. Og nå gjenstår det bare å se hvor og når det eventuelt kommer på glaset papir.
 
 


Dette var første gang jeg har hatt en hjemmereportasje og jeg må jo si at det var en utrolig morsom og koselig opplevelse.
Jeg ønsker dere alle en nydelig dag.
 
- Ellen -


3 kommentarer:

  1. Så spennende - gleder meg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjempe gøy:) blir spennende å se:)
    Herlig bilde av et nydelig hjem:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig blogg du har, og lekkert hjem....jeg følger deg videre;o) God påske!
    Varm hilsen fra Maliva in France

    SvarSlett

Ord som varmer.