torsdag 13. juni 2013

Endelig lys...

Endelig har lampene over spisestuebordet kommet opp. Disse herlige vintage Louis Poulsen lampene kjøpte jeg i Danmark i fjor sommer, så det var jaggu på tide at det ble hengt opp. Og det ble faktisk enda kulere enn jeg hadde forventet. 




Jeg elsker kontrasten av de sorte industrielle lampene mot de hvite veggene.




 Terrinen på bordet er en av mine nye skatter og er kjøpt hos Butik Sophie. Mer bilder av denne kommer kanskje ved en senere anledning.




Det gamle gardintrappen jeg kjøpte i fjor er fortsatt en av mine store favoritter og et kjøp jeg garantert ikke angrer. Den står fremme i stuen året rundt og oser av sjarm og sjel :)

- Ellen -

2 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG ELLEN:)
    Å SÅ FLOTT
    JA TING TAR AVOGTILL LITT TID;)
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett

Ord som varmer.