torsdag 17. juni 2010

Bygg reis deg.

I dag har det vært sommerfest i barnehagen til M&M. Det har vært sol og varmt i hele dag, helt frem til klokken ble 15.30 og festen skulle begynne. Da skyet det selvfølgelig over og begynte å blåse som fy. Jaja, det regnet i allefall ikke. Sånn da fikk du dagens værmelding fra Halden. Det var duket for piknikk og vi måtte ta med mat og drikke til barna selv, så ho mor valgte å ta med pølser på thermos og svigers, som selvsagt hadde med boller og kaffe :) godt å ha med seg forsterkninger i sånne anledninger. Min datter har fått for seg at hun kan få det som hun vil bare hun griner nok, så det ble jo en del grining da kan du si. Men denne kampen har mamma bestemt seg for å ta, så det kan jo bli en hyggelig sommer ;) hehe
Da hun endelig begynte å bli i godt humør, var festen over. jaja sånn går no dagan....

I tillegg fikk jeg vite at de skal over på stor avdeling til høsten. Vet ikke helt hva jeg synes om det, de er jo bare 2 år, blir 2,5 år i september, så jeg hadde jo ikke ventet at de skulle over før etter nyttår. Men det går nok helt sikkert bra.


Når det gjelder husbyggingen så går det fremover. Nå har de begynt å reise huset :D Og det er så morro å se hvordan det blir. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig klar for å flytte, selv om jeg trives godt her vi bor nå også. Det skal bli så godt med større plass og flere rom.


- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.