mandag 5. juli 2010

Sommerkos

Nei, jeg er ingen lesehest, men jeg har lest 3 bøker de siste 2 årene. Av de jeg har lest er Tusen strålende soler den beste hittil. Jeg har også lest Den hvite vinden og Drageløperen. Alle fantastisk fine bøker. Og nå er jeg igang med Morgen i Jenin, som visst nok skal være en Palestinsk Drageløper, så jeg gleder meg virkelig til å kose meg med denne boka i sommer.
Jeg så forresten Drageløperen på film i går, og ble lite imponert. Det var jo så mye som maglet :( Nå skjønner jeg alle som sier at boka er bedre enn filmen. Den var i allefall det i dette tilfellet. Da jeg kjøpte Morgen i Jenin klarte jeg ikke helt å styre meg og endte opp med enda en bok. Boken heter Shantaram og er på hele 909 sider. Den blir nok heller høstkos tenker jeg, siden jeg ikke er den kjappeste til å lese bøker og nå i ferien må jeg jo finne på litt annet også. Ha en god sommer alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.