torsdag 22. september 2011

Fulltidsjobbende-tvillingbloggermamma

Ja det var litt av en tittel, hihi






Grønne planter, orkideer og sukkulenter er vel stort sett det du finner her i huset. Jeg er ikke den flinkeste med blomster, men liker og ha en grønn lunge rundt meg. Dessuten synes jeg at kombinasjonen av hvite vegger og grønne planter er alldeles nydelig.






Da vi var i Danmark i sommer kjøpte jeg med en del planter hjem. Det er jo SÅ billig i Danmark for sånt. Bla. kjøpte jeg sånne mini-sukkulenter til 25 kr for 3 stk. Jeg plantet flere av de sammen i en stor sink potte og dekorerte med steiner jeg fant ute i gården.






Synes det ble veldig fint og det beste av alt er at de trenger svært lite stell, noe som passer en fulltidsjobbende-tvillingbloggermamma utmerket.






Så dersom du har hendene like fulle som meg er altså sukkulenter tingen.



- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.