mandag 12. september 2011

Tilbake fra dvalen


Bilde: Lånt av Google

Ja  nå er det jo evigheter siden sist jeg blogget.
Jeg trodde selv at jeg hadde gitt opp hele greia, men så har jeg den siste tiden tenkt mye på det, og da var det vel egentlig bare å gi seg selv et spark bak og komme igang igjen.

Det er vel som å sykle tenkte jeg, bare jeg hiver meg ut i det så kommer tankene og ordene flommende ut av fingrene mine. Og ja de gjør vel på sett og vis det her jeg sitter, selv om jeg ikke egentlig vet helt hva jeg skal skrive om.

I skrivende stund sitter Tom Hanks og sender mail til den søte Meg Ryan. *elsk*  Kanskje det var all deres mailing som fikk meg til å sette meg ned å skrive. Uansett grunn, så er jeg i allefall i gang igjen og det gir meg et smil om munnen.


- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.