mandag 30. april 2012

Ny hylle

Ja, der var jeg tilbake igjen ja. Ingen nett, ingen blogging.

 Håper dere har savnet mitt fravær.. hihi. Når strømadapteret til fiberboksen ryker, og tv og internett forsvinner merker man plutselig at man egentlig har masse tid til å gjøre andre ting. Rastløse meg er selvfølgelig igang med hele 4 prosjekter. 




Et er jeg allerede ferdig med også og det var enda et lite maleprosjekt. Denne gangen en Leksvik vegghylle fra Ikea.
Jeg synes den ble veldig hvit og fin og passet perfekt over skatollet i stua.




De gamle flaskene er loppis funn fra denne helgen og forrige. Herlige grønne og blåe nostalgiske toner *elsk*

Jeg tenkte jeg skulle linke til et bilde av hvordan hyllen så ut før, men det ser ut til at denne hyllen er tatt ut av sortementet til Ikea. Hyllen var i utgangspunktet brunbeiset som DETTE.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.