torsdag 7. juni 2012

Veggpryd

For ikke lenge siden skrev jeg at jeg ønsket meg stråhatter slik som Tinas vita bo. Og nå har jeg klart å samle meg opp 5 stk allerede. Jeg synes de er så lekre på veggen i sine ulike farger, størrelser og utførelse. Stråhatter er forholdsvis enkelt å få tak i og du får de for under 50-lappen på en bruktbutikk. Ellers kan du får kjøpt de i alle mulige klesbutikker. Stråhatter er visst hot på motefronten også :))




Sammen skaper de et lekkert ''bilde'' på veggen. Jeg er forelsket i min nye veggpryd. 
Tenk så flott det er at vi kan inspirere hverandre så mye som vi gjør i blogglandia. Jeg håper jeg kan inspirere dere litt også.

Ha en fortsatt fin kveld.

- Ellen -

1 kommentar:

  1. Så fine!

    Jeg kjøpte engeng en stor fin brunlilla stråhatt. Tok den på med det samme, den passet perfekt til Noakjolen i lin. Og fytti, så mye skryt jeg fikk. Damer stoppet opp og snakket med meg. hihi

    Og så var det å bruke den da.. det ble med den ene gangen :o( jeg er så pysete!

    Kanskje jeg skal henge den opp på veggen :o) for det her var FINT!

    LOVE

    SvarSlett

Ord som varmer.