onsdag 25. juli 2012

Ikke akkurat interiør, men...

..jeg måtte jo handle litt ikke interiør-relatert når jeg var i Danmark også. Nå mangler jeg bare sko, så er jeg klar for høsten. Jaja, jeg vet, vi skal ikke snakke om høsten enda, men med en slik sommer som vi har hatt hittil i år, er det jo greit å være forberedt. 








Jakke: by SECOND FEMALE copenhagen
Skinnveske: Dixie
Skjerf:  BeckSöndergaard

Sikler nå bare på disse skoa fra Nude of scandinavia:




Ha en fortsatt fin onsdag :)

- Ellen -


4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har handlet :) Jeg kjenner også at jeg dras litt ekstra mot høstnyheter om dagen. Kan jo ha noe med været å gjøre ;)

    Ha en fin kveld :D
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har handlet.

    Falt for de skoene du kunne tenkt deg. De var litt sånn meg.
    Vet du hvor man kan kjøpe disse i norge ?

    Ønsker deg en flott dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann,
      nei jeg vet dessverre ikke hvor man får kjøpt de, men du får de nok på nettet.
      Klem Ellen.

      Slett
  3. Lekre høstsko ! Skjønner godt at du ønsker deg dem ! Alltid hyggelig å kjøpe noe til seg selv, og veska var veldig fin. En stund til høsten ennå, men faktisk om fire uker er det snart september...
    God helg og sensommer til deg !

    SvarSlett

Ord som varmer.