tirsdag 11. september 2012

Høsten er her..

.. og jeg liker det. Høsten for meg er tur i skog og mark, plukke bær og sopp, mose, lyng og kongler, grille pølser på pinne i skogen, varm kakao som brenner litt på tungen, høstfarget løv, strikketøy, gode bøker, bedre filmer, seriestart, fyr i peisen, hyttetur, levende lys, venninnetreff, deilige pledd og masse innekos.  




På ovnen står fortsatt Dvergbjørka jeg plukket med meg fra fjellet. Den har begynt å få sine nydelige orange og brune farger. Jeg liker høsten og nyter den til det fulle.

- Ellen -

2 kommentarer:

  1. Herlig bjørpynt:))
    Og ja, jeg og eeeelsker høsten ♥
    Det er en helt spesiell tid med sine vakre farger og klare, friske luft:)

    SvarSlett
  2. Det er dette jeg også ELSKER ved høsten. Mørke kvelder hvor man kan krype godt under pleddet, tende stearinlys og bare kose seg innendørs. I tillegg til deilige dager i skogen som du skriver.

    Koselig blogg du har. Her likte jeg meg godt, så kommer gjerne tilbake. La meg til som følger så blir veien litt kortere :)

    God helg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett

Ord som varmer.