søndag 9. juni 2013

Sakselampe...

Det var en onsdag, jeg var i bruktbutikken og plutselig så jeg den herlige blomstrete skjermen. Jeg ble nok en gang forelsket og min første tanke var at den sikkert hadde tilhørt en sakselampe.  






 Åååh, så synd tenkte jeg, at det kun var skjermen som lå der. Men da jeg snur meg ser jeg det som får hjertet til å hoppe. Der på et helt annet bord ligger akkurat en slik sakselampe jeg hadde sett for meg og ønsket meg så lenge. Endelig var det min tur til å være så heldig.




Haha.. ja vi som er litt over middels interessert i interiør, tar litt av når vi finner noe vi liker ;)


- Ellen -


4 kommentarer:

  1. Så flott sakselampe du har kjøpt!! Så heldig du var som fant både skjerm og lampeholder! Sakselamper er utrolig fine:)) Ha en herlig søndag! Klem

    SvarSlett
  2. kjente meg igjen på den.....når man finner sånne skatter, og hjerte hopper over et slag ;-)
    jeg har også en sakselampe...fant på brukten til 30 kr ...LYKKE!!!
    jeg har valg bare å ha en pære i den :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Jeg har aldri hørt om sakselampe!
    Men, nå vet jeg hva det er =)

    Takk for hyggelig besøk hos meg! =)

    Ingvild

    SvarSlett
  4. Så heldig du var!
    Følelsen av å endelig oppdage noe man har lett etter en stund er herlig :)

    Ønsker deg en fin sommerdag ♥

    SvarSlett

Ord som varmer.