onsdag 29. februar 2012

Pakke i posten

Se hva jeg fikk i posten i går. Endelig kom pakken fra Kamelon Interiør som jeg vant hos den herlige interiørbloggen Cathrines Hjerterom. Premien var denne herligheten fra Dixie. Den finnes i mange forskjellige størrelser og tekster. Jeg har ikke hengt den opp enda, men planen er å henge den over sengen på soverommet. Jeg bare venter på ny sengegavl som den snille mannen min har sagt han skal lage til meg. ''Te helga kanskje??'' ( hihi)








 Ta en titt bloggen til Kamelon Interiør de har masse fint.
Til helgen er jeg så heldig å ha to 4åringer i hus og dette skal jo selvsagt feires. Jeg må ut å handle bursdags-stæsj og kakeingredienser, men ønsker dere alle en super dag. 

- Ellen -

4 kommentarer:

  1. Ja dette varr lekkert Ellen. En ide til etterfølgelse. Din kreativitet og varme er jeg STOLT over. Og vi, bestemor og bestefar, gleder oss til å feire bursdagen til Martin og Mina. Ha en super dag. Klem fra mamman din :=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Mamma <3 ses på lørdag :)

      Slett
  2. Den var kjempefin, blir nok lekkert over sengen! :) Kos deg med bursdag! :)

    SvarSlett
  3. Takk for det Lene :)
    bursdags forberedelsene er godt i gang allerede :)
    - Ellen -

    SvarSlett

Ord som varmer.