torsdag 1. mars 2012

Bursdagsbord

Hvordan pynter man når man har gutt/jente tvillingpar? Jo med monster asjetter og masse farger såklart :)Asjettene og koppene er kjøpt på Rema 1000.





Godtepose; make way for Goodiebag


Posene sydde jeg av stoffrester jeg hadde liggende. Brukte hyssing og en treperle til å snøre igjen med. Ferdige tags fra Søstrene Grene som har fått seg en omgang med Dymo'n og innholdet er jo opp til enhver å bestemme. 

I mine ligger det klinkekuler, klistremerker, lekebil, kjærlighet, sjokolade og ballonger. Alt kjøpt hos Søstrene Grene.


Fargesterke vimpler av filt(også SG)

Litt tidlig ute har jeg vært med å dekke bordet iom at bursdagen ikke er før på lørdag, men i morgen kreves det full konsentrasjon og ingen adgang for uvedkommende, da jeg mest sannsynlig er inne i en sky av mel og melis. Den O store bakedagen... Need I say more?

Ønsker dere alle en super torsdag. 

- Ellen -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.