søndag 15. april 2012

Det lukter..

...maling i huset i dag igjen. Jeg har nemlig satt igang på enda et prosjekt og denne gangen er det skrivebord til lille tulle-mor som står for tur. Skrivebordet er av furu og kjøpt på finn.no til 200,- kr.
Bilder kommer når jeg er ferdig ;)


I helgen har jeg hatt en aldri så liten ''spring-cleaning'' og Gud så deilig det er å få ryddet litt i skuffer og skap. Litt ommøblering ble det også og nye puter i sofa og stoler fornyet stuen på et blunk. 

Jeg ønsker dere alle en riktig så fin søndag.

- Ellen -

1 kommentar:

  1. Deilig å få ryddet ja. Det har ikke jeg prioritert denne helga - kanskje i morra:))
    Jeg har gitt deg en bloggaward - se dagens innlegg hos meg:). Synes du har en flott blogg.
    Håper du vil være med:))

    Klem byfrua

    SvarSlett

Ord som varmer.