mandag 3. september 2012

Forrige uke...

...var full av happenings og jeg har rett og slett ikke rukket å blogge om alt. Jeg har med andre ord vært en buzy bee. For dere som også følger meg på Instagram @villawaleur , har sikkert fått med dere at jeg har begynt å trene, eller iallefall at jeg hadde tenkt til det. Ja nå er det altså et faktum. Jeg har offisielt blitt medlem på Alida og skal være flink jente og trene 2 ganger i uken :)


Men selv om jeg skal være flink å trene, må jeg jo rekke å gjøre andre ting også. Som for eksempel å gå på loppemarked. Og på fredag gikk jeg likeså godt på 2 stykker og alt dette ble mitt for kun 100,- kr :))


Det er alltid like morro med loppemarked. Den spenningen som bygger seg opp mens man venter på å komme inn er uslåelig. Er jeg heldig å finne noe fint i dag også? Og joda, jeg finner som regel noe. Og fordelen er jo da at tingene er så billig og det passer fint min lommebok som for tiden skal prøve å spare litt penger, ikke bare bruke..

Jeg drømmer om en spa-tur i år også, så her er det bare å vike unna bruktbutikker for en stund. Kanskje Belgia eller Budapest hadde vært noe i år?

Kom gjerne med reisetips til europeiske byer med sjarm ;)

- Ellen -


2 kommentarer:

  1. Så fine ting! Særlig veska, den var helt fantastisk :) apropo byer i Europa, jeg må anbefale Berlin! Var der i juni, helt herlig by! Avslappet stemning, god mat, masse shopping og et stort, må-ha-med-seg marked i Mauerparken :))

    SvarSlett
  2. Ja veska var virkelig et skikkelig kupp <3
    Ang. Berlin, så har jeg hørt masse positivt om den byen, så den står virkelig oppe blant topp 5 :))
    God helg til deg og dine:))

    SvarSlett

Ord som varmer.