søndag 2. september 2012

Rosa lørdag.

For første gang ble det arrangert Sløyfeløp her i Halden. Løypa gikk over 3 km historisk grunn ved vår flotte Fredriksten festning og hjem til Allsang på grensen. Det ble samlet inn over 100.000 kr til Brystkreft forskning Og jeg er stolt over å ha bidratt til dette.

Dagen kunne ikke blitt bedre da solen skinte og det var hele 19 grader. Rosa neglelakk var selvsagt på sin plass :)


Min gode kollega Anne- Kari...


..og meg med fine ROOOSA t-skjorter.


Puppemuffins :) 


Oppvarming før løpet starter i regi av Spenst.


Meg på vei mot toppen av den verste stigningen i løypa.

Foto: Halden Arbeiderblad

Og til slutt er vi i mål, 29 minutter senere og kan nyte en velfortjent Cava i solen.


Dette var så morro og jeg må jo oppfordre alle til å bli med neste år også. Det skal iallefall jeg ;)
Takk til Gro Gulbrandsen og Hilde Rusta for at dere har satt i gang dette flotte arrangementet. 

Ha en fortsatt god helg :)

- Ellen -

1 kommentar:

Ord som varmer.