tirsdag 15. juni 2010

Spot on...

Om lørdagen fikk lillegutt ett rødprikkete utslett på kroppen. Vi var en tur på legevakten på søndag formiddag, men ble ikke særlig klokere av det. Vi skulle bare se det ann litt, men han har det fortsatt og får stadig nye prikker. Nå kaller jeg han bare for Spot ;) Får vel ta seg en tur til legen med han i morgen igjen vel og se om hun kan si noe annet enn de på legevakten.







I dag var jeg oppe på tomta og tittet og jaggu hadde de ikke begynt å reise huset :D Det er så morro å se huset ta form altså. I hodet har jeg sett for meg hvordan det blir, men det blir jo aldri helt slik man tror. Det blir nok helt sikkert enda bedre.. hehe.



Vi får i det minste håpe det. Jeg tenker allerede på hvordan jeg vil ha det, type gardiner, møblering, lamper, utemøbler osv osv. Mest av alt gleder jeg meg til å dekorere barnerommene. Der kan jeg virkelig få tatt kreativiteten helt ut. Siden jeg har en gutt og en jente så kan jeg jo lage ett skikkelig jente-rom i dus rosa med wallies av feer og sommerfugler, mens gutterommet blir dekorert med biler og tog.

Bildene er hentet fra Mortil3

- Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ord som varmer.