torsdag 7. februar 2013

Gamle tekstiler..


..er jeg alltid på utkikk etter når jeg er på markeder og bruktbutikker i inn og utland. Det er noe spesielt og yndig med gamle hvite putevar og overlaken. Og så er de jo superdekorative enten på en pute eller brettet i en stabel. 




Jeg drømmer om å finne noen gamle quiltede og heklede tepper til en rimelig penge, men jeg tror vi er mange om beinet der. Jeg har ikke hatt hellet med meg foreløpig iallefall. Men så har jeg vært veldig heldig med mye annet, så jeg skal vel ikke si noe.. hihi

Ååh som jeg gleder meg til vårens loppemarkeder.. Jeg klarer nesten ikke å vente :)

- Ellen -

2 kommentarer:

  1. Hei, Enig med deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Er så enig med deg:)
    Elsker selv disse herlige gamle tekstiler og de er bare utrolig dekorative:)
    Nydelige bilde:)
    Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Ord som varmer.